KEMON Slovenija Trimužijat d.o.o. 

Proizvodi KEMON po linijama

NatisniE-pošta

ACTYVA LIDING HAIR MANYA AND KEMON COLORS LUNEX SYSTEM UNAMY SYSTEM

 

O TRTKI KEMON

Talijansku tvrtku Kemon i danas vodi obitelj Nocentini koja ju je osnovala 1959. godine. Tvrtka Kemon već više od 50 godina osmišljava, proizvodi i prodaje proizvode, obrazuje i kreira svijet frizura isključivo za tržište profesionalnoga frizerstva.

internetski portal www.kemon.it
logo-kemon

U Kemonovom modernom istraživačkom laboratoriju neprekidno se stvaraju novi proizvodi namijenjeni potrebama profesionalaca iz cijeloga svijeta. Centralizirana proizvodnja u cijelosti se odvija prema standardima kvalitete certifikata ISO 9001:2008 te prema standardima okoliša ISO 14001:2004.

Kemonov marketing učinkovito promovira proizvode koji se stalno usavršavaju. Osim na talijanskom tržištu, Kemon je još od osamdesetih godina XX. stoljeća prisutan i na tržištima više od 40 država diljem svijeta.

Iznimno visoka kvaliteta proizvoda i usluga, kontinuirani razvoj, međuljudski odnosi i briga za stranke, fleksibilnost i dinamičnost, sve su to čimbenici koji etabliraju Kemon te doprinose širenju talijanskog frizerskog stila.

PROIZVODI

Kemon nudi pet linija proizvoda koje zadovoljavanju najrazličitije potrebe s kojima se susreću profesionalni frizeri, a svima im je zajednička vrhunska kvaliteta.

  • Linija tehničkih proizvoda pokriva sve usluge koje su danas glavna djelatnost svakoga frizerskog salona i nju čine: preparati za bojenje kose, preparati za ispiranje boje s kose te preparati za postojane valovite i ravne frizure.
  • Linija visokokvalitetnih proizvoda za njegu kose “Trattamento” brine se za zdravlje i ljepotu kose i vlasišta. Specijalno priređene proizvode prirodnog podrijetla odlikuje trenutačno djelovanje.
  • Linija visokoučinkovitih proizvoda s trenutačnim djelovanjem zadovoljava sve potrebe s kojima se susreću frizeri i njihove stranke.
  • Tehnički usavršena linija modernoga oblikovanja namijenjena je elegantnim i profinjenim oblikovanjima kose.
  • Visoki standardi kvalitete očuvali su se i zahvaljujući nizu (više od 50) kontrola kojima su svi proizvodi podvrgnuti tijekom proizvodnih faza, od primarnih sirovina do završnog pakiranja, a sve s ciljem osiguranja najviše kvalitete i ponude novih usluga.

EDUKACIJA

Kemon želi frizerima ponuditi najbolje usluge i nova znanja te stoga organizira frizerske predstave, didaktičke susrete, edukacije itd. Ovaj segment Kemonovog poslovanja u stalnom je razvoju, a njegov je cilj unaprjeđenje djelatnosti frizerskih tvrtki diljem svijeta.

U ponudi su ove edukacije:

  • Moda: frizerskim tvrtkama i salonima prezentiraju se kolekcije koje njihovu djelatnost mogu obogatiti i profilirati u talijanskog frizerskom stilu.
  • Visoka škola: cjelovita ponuda tečajeva koji obuhvaćaju tehničke i stilističke teme i koji su namijenjeni razvijanju frizerskih sposobnosti svih zaposlenika u frizerskim salonima.
  • Inspiracija: priredbe, manifestacije i susreti na mjestima koja nadahnjuju Kemonove modne kolekcije.

Privilegirani centri edukacijskih susreta su laboratoriji Kemon Style Lab, izvrsni centri namijenjeni razvoju i proširivanju znanja o frizerskim didaktičkim pristupima, stilu, tehnici, kao i talijanskoj modi. U Italiji su dva
takva laboratorija, jedan u San Giustinu (u sjedištu poduzeća) i drugi u Milanu (europskoj modnoj prijestolnici).

THE ITALIAN TOUCH

Tvrtku Kemon ne karakterizira samo kvaliteta proizvoda i frizerska edukacije, već i potpora proizvodima proizvedenim u Italiji te duboka sklonost ka modi. S markom The Italian Touch poduzeće se potpisuje ispod vlastite modne kolekcije i predstavlja istoimenu reviju u kojoj se isprepliću dizajn, glazba, životni stil i sve ono što oblikuje kulturu frizura i talijanski stil.

Strast poduzeća Kemon ne zaustavlja se samo na modnim kolekcijama, nego se nastavlja i u varijantama izgleda koje poduzeće stvara i predlaže svojim strankama. Inovativni proizvodi osiguravaju frizerima u cijelom svijetu da na najbolji način upoznaju svoje stranke s The Italian Touch stilom.
Tvrtka Kemon ima i dva internetska portala – prvi je više formalan i na njemu se nalaze temeljni podaci o tvrtki (www.kemon.it), a drugi je namijenjen modi i modnim smjernicama (www.theitaliantouch.com). Ti internetski portali doprinose većoj prisutnosti tvrtke na tržištu i stvaraju još čvršći odnos Kemona i njegovih klijenata. Talijanska tvrtka Kemon spaja tradiciju, inovativnost, profesionalnost te osjećaj za estetiku i eleganciju – to su temeljne značajke tvrtke Kemon.